2015. április 14., kedd

Díj :) - frissítve -

Díjat kaptam, amit nagyon szépen köszönök Livinek, Vivinek és Dórinak! Köszönöm Csajok! :) <3


Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat!  köszönöööm :) ♥
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj a 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább!

– Nem szeretek magamról 10 dolgot írni.
– Amikor kell, mint most is soha nem jut eszembe magamról 10 dolog.
– Már tövig lerágtam az összes körmöm az esti derbi miatt.
–  Egy csodálatos reggelen arra ébredtem, hogy én Tonkóval álmodtam, azóta oda meg vissza vagyok Felixért, összefüggést ne keressetek :D
– A Német válogatottat -ki merem mondani- nagyon megszerettem
– Rettegek Bastitól, mert a gyerekkori legjobb fiúbarátom kedvenc focistája, és amikor ezt magyarázta még nekem gyerekként akor megfogta a kezem
– Akárhányszor végignézem a 2010-es VB döntőt sírok rajta
– A tegnap láttam egy búcsúvideót Xabiról.... valaki hozza vissza őt!
– Lusta vagyok kimenni kezet mosni, pedig most tiszta csokis a keezm.
– Rettegek a gondolattól, hogy hétfőn iskolaaa.

10 válasz Livi kérdésére:

1. Milyen könyvet olvastál legutóbb?
Edvard Radzinszij - Volt egyszer egy gáláns évszázad


2. Melyik filmet láttad utoljára a moziban?
Még sosem voltam moziban.

3. Mi a kedvenc sütid?
Mivel borzasztó édesszájú vagyok, jöhet minden.

4. Hogy vezeted le a feszültséget?
Ha otthon vagyok és tényleg nagyon nagyon elegem van már akkor bőgök, vagy kiírom magamból. A Julianos novella is így született és a Manus is.

5. Mész valamilyen fesztiválra a nyáron?
Nem.

6. Szerinted melyik csapat nyeri idén a BL-t? Miért ők?
Szerintem - és remélem-, hogy a Real Madrid. Oltári lenne duplázni, és a srácoknak minden esélyük megvan rá, remélem összekapják magukat.

7. Ha egyetlen egy játékost visszavásárolhatnál, akit eladott/elengedett a kedvenc csapatod, ki lenne az, és mivel győznéd meg, hogy visszajöjjön?
Mesut Özil lenne az, éés Xabi Alonso. Bocsi nem tudok közöttük választani. Szerintem könyörögnék nekik, hogy jöjjenek vissza, mert tényleg szinte mindenki imádta őket Madridban, meg Madridon kívül is. Hiányoznak nagyon a csapatból, és nem csak a tudásuk, hanem a személyiségük, az amit ők képviselnek, nagyon hiányzik az öltözőből is.

8. Milyen kezdőcsapatot tudnál összeállítani abból a 11 játékosból, akiket legkevésbé kedvelsz? (nem muszáj minden posztra keresni embereket, ha szeretnél tehetsz kapust mezőnyjátékos helyére :D)
Mindenki kenyeren és vizen élne, az biztos! :D
Manu ( bár már nem utálom annyira mint néhány hónapja :D ), Diego Costa, Müller, Neymar, James, Messi, Suarez, Falcao, Dani Alves, Bastika, Pedro ( kivéve amikor a válogatottban van, akkor bírom :D )

9. Ha nyernél egy olyan utazást, ahol te választhatnád ki a három leendő úticélt, hová mennél legeslegelőször? Miért előzné meg ez a hely a másik kettőt?
Madridba, mert minden és mindenki ott van aki számít. Azért előzné meg Madrid az oroszországi kiruccanásomat, mert Oroszországban nincs ott a Real madrid és a La Roja se orosz :D, valamint mivel egyre több kis német cukrot szerettem meg Németországba is ellátogatnék.

10. Emlékszel még az ovis legjobb barátnőd nevére? Esetleg tartod is vele a kapcsolatot?
Nekem az oviban nem volt legjobb barátom, volt egy formáció, ami  A banda   névre hallgatott, abban voltunk vagy hatan és mi mindannyian legjobb barátok voltunk:D .
Az egyikük kiköltözött Londonba, a többiekkel mert úgy ahogy tartom a kapcsolatot, a bandából kettő tag jelenleg is osztálytársam.


Dóri 10 kérdése:

1. Mi a kedvenc csapatod, és miért éppen nekik szurkolsz?
 A Real Madrid, már másodikos korom óta, mert elvarázsolt a  játékuk, és mert akkor láttam először játszani Ikert és elvarázsolt, a másik kedvenc csapatom a La Roja, őket pedig 2008ban szerettem meg Nando által.

2. Ha az a két csapat játszaná a BL döntőt, amit a világon a legjobban utálsz, megnéznéd?
 Nem. Egy ideig a  VB-t se néztem miután a spanyolok kiestek, és amíg meg nem szerettem a németeket.

3. Írnál egy barátod kedvéért olyanról, akit ki nem állhatsz?
 Persze, fogok is írni ThisisNrA kedvéért Bastiról és Neymarról pedig nem szeretem őket- és ez enyhe kifejezés.

4. Milyen színű a szobád fala?
 Barackvirágszín.

5. Ki a valaha volt legkedvencebb focistád? Miért?
 Iker Casillas, mert ő egy legenda, mert ő az egyik ok ami miatt megszerettem a Real Madridot.

6. A focin kívül más sportot nézel/követsz? Ha igen mi az/mik azok? Ki(k) a kedvence(i)d? 
 A kézilabdát követem nyomon, a kedvencem Nagy Laci ( egyszer azt álmodtam, hogyő az apukám, másnap a felesége visszakövetett Instán :D), Csaszi, Illyés Feci, Mikler Roli, Szöllősi Szabi és még sorolhatnám, az egész magyar kéziválogatott.

7. Mi az a hely, ahova mindenképpen el szeretnél jutni az életed során?
  Madrid, reményeim szerint 5 éven belül már ott is fogok élni.

8. Ki az a focista, aki a karrierje során eddig nem kapott Aranylabdát - és valószínűleg már nem is fog - de szerinted megérdemelné?
 David Villa, sajnos nem kapott, de nagyon megérdemelte volna.

9. És csak hogy ne csak foci legyen. Nézel sorozatokat? Mi az aktuális és a valaha volt legnagyobb kedvenced?
 PLL, American Horror Story, Teen Wolf, Reign, Make It or Brake It, The Lying Game, A sötét jóslat, Anubisz rejtélyes háza
A valaha volt legnagyobb kedvencem a Tinik, tenisz, szerelem című sorozat volt, de sajnos csak egyszer adták az M1en. :(

10. Ugye, hogy Jack Wilshere milyen cuki? :3
 Iigen, mostanában nagyon megszerettem az Arsenal focistáit, részint Mesut részint meg Aaronka miatt. :D


Vivi 10 kérdése:

1. Ha választhatnál B tervet a jövőddel kapcsolatban, mi lenne az? (Biztos van elképzelésed mi akarsz lenni/mi leszel, de ha ez nem jönne össze, mihez kezdenél?)
 Igazából a jövőre nézve rengeteg tervem van, de a legjobban vagy színész vagy pedig újságíró szeretnék lenni, de nem tudom melyik áll az A és a N helyen, mert ez változik, de a kettő közül valameyik a B tervem.

2. Ha a lakóhelyeden sorozatokba illő gyilkosság történne, feltudnád dolgozni? Biztonságban éreznéd magad azután a város, település utcáin?
 Az én kis cuki falumban már történ gyilkosság, nem is egy. Jelenleg két olyan ember éldegél itt aki már 10 vagy 15 éveket ült gyilkosság miattt. Az egyik megerőszakolt egy kislányt és elbágta a torkát a másikuk pedig teljesen megcsonkított egy nőt. Amikor ezek a dolgok történtek én még kicsi voltam, oviba jártam, de emlékszem mindenki mennyire meg volt rémülve, alig mehettünk ki játszani.

3. Van olyan énekes/énekesnő/banda, akiket nagyon-nagyon szeretsz? Felsorolnád?
 Nagyon szeretem Ariana Grande néhány dalát, meg leginkább vagy régi magyar zenéket hallgatok, vagy pedig operett és musical részleteket.

4. Kedvenc focista bromance?
 A Schürreus, a Seriker és a Fabiano.

5. Ha bárkit leigazolhatnál bármely csapattól a kedvenc csapatodba, ki lenne az? Miért?
 Visszahoznám Xabit és Mesutot, mert imádom őket, vagy Andrét leigazolnám a Dortmunba, hogy mégtöbbet cukiskodhasson Marcoval.

6. Van olyan játékos/edző, akit soha, semmilyen körülmények között nem tudnál szeretni? Ki(k) ő(k)? Miért?
 Persze, játékos van egy csomó. Régebben az edzők közül Pep volt olyan, de aztán láttam róla a MarcaToons-os videókat ahol röhögtem egy csomót a karakterén, szóval őt már annyira nem utálom. Akiket soha nem tudnék szeretni a játékosok közül: Neymar ( ha az életem múlna rajta, akkor se tudnék szépet mondani róla, már akkor is előjön az az énem amelyik feldarabolná őt amikor csak a tv-ben látom, sajnálom, hogy a 7-1en nem volt ott ) Diego Costa ( mert ő egy kis szemét aki csak azért lett spanyol mert jól ment nekik, és ezért utálom, meg mert miatta nem játszott David Villa a VB-n pedig Costa semmit nem csinált, fúú akkor tört volna el a bokája amikor először spanyol nemzeti mezben lépett pályára ), Bastika ( félek tőle, meg a hideg kiráz, és nem jó értelemben ), Messi ( mert undorító az ahogy a rajongó gyerekekkel bánik. Ez a gnóm nem gondol abba bele, hogy az a kis lurkó példaképnek tekinti őt? És, hogy ezzel összetöri egy kissrác álmát? Remélem majd szülőként ő is átéli mindazt amit azoknak a szülőknek kellett átélniük akiknek a gyerekeivel bunkózott ), Dani Alves ( az ő látványától sem leszek túlzottan boldog)

7. Van olyan bloggerina, akit még nem ismersz, de meg szeretnél ismerni? 
 Persze, az összes focis bloggerinával szívesen megismerkednék! :)

8. Mit gondolsz a blogon történő lopásról?
 Pofátlan és undorító dolognak tartom.

9. Mi a véleményed a hazugságról?
 Néha szükséges.

10. Tervezed már a nyarad, vagy spontán fogsz dönteni?
 nincs konkrét tervem, majd kialakúl valami.


  Az én 10 kérdésem:
1: Mi akartál lenni gyerekként?
2: Megbántad, hogy belevágtál a blogolásba?
3: Volt már olyan történettel dolgod ( nem feltétlenül kell olyan legyen amit te írtál) amire azt mondtad, hogy bárcsak a valóságban is megtörténnének benne az események, és bárcsak te is a részese lennél?
4: Fordúlt már elő az veled, hogy mentél az utcán zenét hallgatva és annyira beleélted magad a dalba, hogy tátogtál, mutogattál és ehhez hasonlók?
5: Ki az a focista feleség/ barátnő akit utálsz?
6: Ki az a focista barátnő/ feleség akit kedvelsz?
7: Végigolvastad ezt a bejegyzést? :D
8: Milyen színú felső van rajtad jelenleg?
9: Van olyan kis mondásod amit nap mint nap elismételsz magadban?
10: Mit szólnál hozzá, ha az általad legjobban utált focista a kedvenc csapatodhoz igazolna?


Akiknek továbbküldöm:

ThisisNrA
Dora 
Bridzsi
Nienke
Noemi
Vivian
Livi
Denise
Catalina
Kira








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése